Wij werken samen met u als klant.

Hierdoor kunnen wij veel voor u en uw onderneming betekenen. Om dit te kunnen bereiken verwerken wij uw financiële administratie in Snelstart.
U factureert eenvoudig met Snelstart naar uw klanten en zorgt ervoor dat de inkoopfacturen en
bonnetjes zijn ingescand. Met een directe bankkoppeling tussen Snelstart en uw bank wordt dagelijks uw openstaande posten debiteuren en crediteuren dagelijks up-to-date gehouden.

Wij kunnen dan maandelijks uw administratie bijwerken zodat u relevante informatie hebt over de bedrijfsvoering van uw onderneming.
De BTW-aangiftes en de jaarrekening kunnen dan tijdig gemaakt worden en uw aangiftes inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting kunnen tijdig worden ingediend.
Kortom wij kunnen u periodiek een waardevol overzicht geven over hoe het gaat met uw onderneming en wat u kunt verbeteren in uw onderneming.

Wij ontzorgen uw administratie

Wij hebben een vijftal pakketten voor onze klanten met een maandelijkse vaste prijs zodat u ook weet wat u betaald voor onze dienstverlening.
Op basis van wat u zelf kunt of wilt doen voor uw administratie kunnen wij u adviseren welk pakket het beste bij uw onderneming past:

- BASIC €30,-- excl. BTW per maand
- LIGHT € 90,-- excl. BTW per maand
- SMART € 125,-- excl. BTW per maand
PLUS € 175,-- excl. BTW per maand
- PREMIUM vanaf € 225,-- excl. BTW per maand

Wij vertellen graag meer over onze werkwijze en pakketten in een persoonlijk kennismakingsgesprek.

Makkelijk en snel contact

Verstuur